Acesta este reînnoit automat, îl puteți anula în orice moment. Dacă îl anulați, veți avea acces la caracteristicile „Premium” până la finalul perioadei abonamentului. Pentru a anula abonamentul, accesați magazinul dvs. de aplicații.
● Cum pot anula abonamentul pe Android?
1. Deschideți aplicația Google Play
2. În dreapta sus, apăsați pe pictograma de profil.
3. Apăsați pe „Plăți și abonamente” și apoi apăsați pe „Abonamente”.
4. Selectați abonamentul pe care doriți să îl anulați.
5. Apăsați pe „Anulare abonament”.
Important: Atunci când dezinstalați aplicația, abonamentul dvs. nu va fi anulat.
Doriți explicații suplimentare? Navigați la Asistență Google Anulare abonament.
Sfat: Dacă aveți un abonament pentru o aplicație, iar aplicația este eliminată din Google Play, abonamentul dvs. viitor va fi anulat. Costurile abonamentelor dvs. din trecut nu vor fi rambursate.
● Cum pot anula abonamentul pe iOS Apple?
1. Deschideți aplicația „Setări”
2. Apăsați pe numele dvs.
3. Apăsați pe „Abonamente”
4. Apăsați pe abonamentul pe care doriți să îl gestionați. Nu găsiți abonamentul pe care îl căutați?
5. Apăsați pe „Anulare abonament”. (Sau dacă doriți să anulați Apple One, dar să păstrați unele abonamente, apăsați pe „Alegeți servicii individuale”.) Dacă nu găsiți butonul Anulare, abonamentul este deja anulat și nu se va reînnoi.
Doriți explicații suplimentare? Accesați https://support.apple.com/en-us/HT202039