OMRON connect Support
Asociere
Uita-te la video IOS
Uita-te la video Android
iOS | Android |
---|---|
1. Eliminați dispozitivul OMRON din setările Bluetooth de pe dispozitivul inteligent | 1. Eliminați dispozitivul OMRON din setările Bluetooth de pe dispozitivul inteligent |
o Deschideți aplicația Settings (Setări/Configurări) pe dispozitivul inteligent | o Deschideți Settings (Setări) -> Connections (Conexiuni) |
o Atingeți setarea „Bluetooth” pentru a accesa ecranul cu opțiuni Bluetooth | o Apăsați pe setarea „Bluetooth” |
o Selectați dispozitivul OMRON | o Apăsați pictograma „Roată dințată” pentru a întrerupe asocierea dispozitivului OMRON |
o Apăsați pe butonul „i” | o Alegeți butonul „Unpair” (Anulare asociere) din colțul din dreapta jos |
o TApăsați pe butonul „Forget This Device” (Ignoră acest dispozitiv) pentru a elimina dispozitivul OMRON din setarea Bluetooth a dispozitivului | |
2. Adăugați un dispozitiv nou în aplicația OMRON connect | 2. Adăugați un dispozitiv nou în aplicația OMRON connect |
Deschideți aplicația OMRON connect -> Profile (Profil) -> Connected Devices (Dispozitive conectate) și apăsați „Add new device” (Adăugare dispozitiv nou) -> Alegeți dispozitivul pe care doriți să îl asociați. | Deschideți aplicația OMRON connect -> Profile (Profil) -> Connected Devices (Dispozitive conectate) și apăsați „Add new device” (Adăugare dispozitiv nou) -> Alegeți dispozitivul pe care doriți să îl asociați. |
3. Asociați dispozitivul OMRON cu aplicația | 3. Asociați dispozitivul OMRON cu aplicația |
Urmați instrucțiunile de asociere din aplicație. OBSERVAȚIE: Dacă nu puteți găsi setările Bluetooth pe dispozitivul inteligent, vă rugăm să consultați furnizorul smartphone-ului pentru a localiza setările Bluetooth pe dispozitivul inteligent. |
Urmați instrucțiunile de asociere din aplicație. OBSERVAȚIE: Dacă nu puteți găsi setările Bluetooth pe dispozitivul inteligent, vă rugăm să consultați furnizorul smartphone-ului pentru a localiza setările Bluetooth pe dispozitivul inteligent. |
o Modul „P” este cunoscut sub numele de modul „Asociere”. Puteți pune monitorul de tensiune arterială în modul de asociere prin apăsarea butonului de transfer (Bluetooth sau Transfer) timp de 3-5 secunde. Veți vedea un „P” intermitent pe monitor.
o Modul „O” este cunoscut sub numele de modul „Transfer” sau „Sincronizare”. Puteți pune monitorul de tensiune arterială în modul de transfer prin apăsarea butonului de transfer (Bluetooth sau Transfer) o dată. Veți vedea un „O” intermitent pe monitor.
Nu va fi necesar să asociați monitorul după înlocuirea bateriilor. Pentru a seta data și ora corecte pe monitor, urmați unul dintre pașii de mai jos:
o Puneți monitorul în modul de transfer apăsând butonul „Transfer” sau „Bluetooth” pe monitor. Veți vedea un „O” intermitent pe monitor. Lansați aplicația și atingeți pictograma Sincronizare din panoul de bord pentru a efectua o sincronizare manuală a monitorului cu aplicația. Dacă sincronizarea automată este pornită, sincronizarea va începe automat la lansarea aplicației.
o Puteți seta manual data și ora pe monitor. Consultați manualul de instrucțiuni despre modul de setare manuală a datei și orei pe monitor.
Transferarea datelor (sincronizare)
iOS | Android |
---|---|
1. Asigurați-vă că funcția Autosync (Sincronizare automată) este activată pentru dispozitivul asociat. Acest lucru poate fi verificat apăsând pe semnul (...) –> Accesați Profile (Profil) → Accesați dispozitivele conectate → Verificați dacă funcția de sincronizare automată este activată. | 1. Asigurați-vă că funcția Autosync (Sincronizare automată) este activată pentru dispozitivul asociat. Acest lucru poate fi verificat apăsând pe semnul (...) –> Accesați Profile (Profil) → Accesați dispozitivele conectate → Verificați dacă funcția de sincronizare automată este activată. |
Astfel, aplicația sincronizează datele de pe dispozitivul de monitorizare la fiecare 3 minute. De asemenea, puteți deschide aplicația pentru a începe procesul de sincronizare. | Astfel, aplicația sincronizează datele de pe dispozitivul de monitorizare la fiecare 3 minute. De asemenea, puteți deschide aplicația pentru a începe procesul de sincronizare. |
2. Puteți transfera datele de pe monitor. Pentru a face acest lucru: | 2. Puteți transfera datele de pe monitor. Pentru a face acest lucru: |
o Apăsați butonul Start/Stop de pe monitorul tensiunii arteriale pentru a șterge ecranul monitorului | o Apăsați butonul Start/Stop de pe monitorul tensiunii arteriale pentru a șterge ecranul monitorului |
o Apăsați pictograma Sincronizare din tabloul de bord al aplicației (aflat în colțul din dreapta sus) | o Apăsați pictograma Sincronizare din tabloul de bord al aplicației (aflat în colțul din dreapta sus) |
o Dacă sincronizarea continuă să eșueze, urmați pașii pentru a anula asocierea și a reasocia monitorul de tensiune arterială, așa cum este descris în întrebarea „Nu reușesc să asociez monitorul de tensiune arterială”. Reasocierea nu va șterge rezultatele înregistrate de pe monitor. | o Dacă sincronizarea continuă să eșueze, urmați pașii pentru a anula asocierea și a reasocia monitorul de tensiune arterială, așa cum este descris în întrebarea „Nu reușesc să asociez monitorul de tensiune arterială”. Reasocierea nu va șterge rezultatele înregistrate de pe monitor. |
3. Activați permisiunea de localizare a OMRON connect. Pentru a informa aplicația OMRON connect că are permisiunea de a accesa locația(ile), accesați: | 3. Activați permisiunea de localizare a OMRON connect. Pentru a informa aplicația OMRON connect că are permisiunea de a accesa locația(ile), accesați: |
Settings (Configurări) -> Privacy (Intimitate) -> Location Services (Servicii de localizare) -> Apăsați aplicația „OMRON connect” și activați Location (Localizare). | Settings (Setări) -> Location (Localizare) -> App permissions (Permisiuni aplicații) -> Apăsați aplicația „OMRON connect” și activați Location (Localizare). |
Observație: Calea exactă poate varia în funcție de dispozitivul inteligent și de versiunea de software de operare. | Observație: Calea exactă poate varia în funcție de dispozitivul inteligent și de versiunea de software de operare. |
iOS | Android |
---|---|
o Dacă aplicația OMRON connect v-a solicitat să activați serviciile de localizare și ați refuzat solicitarea, va trebui să activați serviciile de localizare pentru a vă sincroniza cu monitorul. | o Dacă aplicația OMRON connect v-a solicitat să activați serviciile de localizare și ați refuzat solicitarea, va trebui să activați serviciile de localizare pentru a vă sincroniza cu monitorul. |
o Pentru a informa aplicația OMRON connect că are permisiunea de a accesa locația(ile), accesați: | o Pentru a informa aplicația OMRON connect că are permisiunea de a accesa locația(ile), accesați: |
Settings (Configurări) -> Privacy (Intimitate) -> Location Services (Servicii de localizare) -> Apăsați aplicația „OMRON connect” și activați Location (Localizare). | Settings (Setări) -> Location (Localizare) -> App permissions (Permisiuni aplicații) -> Apăsați aplicația „OMRON connect” și activați Location (Localizare). |
o Observație: Calea exactă poate varia în funcție de dispozitivul inteligent și de versiunea sistemului de operare. | o Observație: Calea exactă poate varia în funcție de dispozitivul inteligent și de versiunea sistemului de operare. |
Asigurați-vă că funcția de sincronizare automată este pornită în aplicație. Pentru a verifica, atingeți meniul plus (...) și accesați ecranul Profile (Profil) -> Connected Devices (Dispozitive conectate).
Pentru a opri sincronizarea automată în aplicație, atingeți meniul plus (...), accesați Profile (Profil) → Connected Devices (Dispozitive conectate). Fiecare dispozitiv va avea o opțiune pentru Auto Sync (Sincronizare automată). Trebuie doar să apăsați pe butonul „Off” (Oprire), pentru a opri sincronizarea automată.
Citirile sunt transferate în aplicație în 3 minute, în funcție de setările de permisiune pentru locație. Dacă acest proces nu este realizat cu succes, va trebui să reasociați dispozitivul.
Există două modalități de a vă recupera citirile șterse din aplicație:
1. Reasociați dispozitivul dvs. și sincronizați toate datele
În secțiunea „Dispozitive conectate” din Profil identificați dispozitivul dvs. și atingeți „Anulare asociere”. Apoi deschideți Setări pe dispozitivul inteligent și atingeți setarea „Bluetooth” pentru a accesa ecranul cu opțiuni Bluetooth. Găsiți dispozitivul dvs. și atingeți pictograma „i” (pentru IOS) sau pictograma Roată dințată (Android) pentru a uita dispozitivul. În continuare, asociați dispozitivul dvs. și atingeți „Sincronizare toate datele” de sub imaginea cu dispozitivul dvs. în ecranul „Dispozitive conectate”.
2. Adăugați manual citirea
Butonul pentru citire manuală este situat în partea de jos a ecranului, în fiecare secțiune.
Puteți transfera toate rezultatele dvs. atingând butonul „Sync all data” (Sincronizare toate datele) de sub monitorul asociat din ecranul „Connected Devices” (Dispozitive conectate). Cu toate acestea, datele deja transferate sau șterse din aplicație nu vor mai fi transferate din nou.
Nu, nu trebuie să vă deconectați din aplicație dacă transferul de date este în desfășurare. Trebuie să așteptați până procesul de transfer al datelor este finalizat.
Animația de sincronizare înseamnă că aplicația încearcă să transfere rezultate de pe monitor dacă funcția de sincronizare automată este pornită.
Dacă animația de sincronizare continuă să se rotească și nu se oprește nici după un minut (Dacă aveți doar un singur dispozitiv asociat. Acest timp de transfer poate depinde mai mult de numărul de dispozitive asociate cu aplicația), trebuie doar să închideți aplicația și să o lansați din nou. Alternativ, puteți dezactiva caracteristica Auto-Sync (Sincronizare automată) din ecranul „Connected Devices” (Dispozitive conectate).
Dacă doriți să ștergeți o citire, deschideți secțiunea „Istoric” și alegeți secțiunea din care doriți să ștergeți citirile dvs.
o Dacă datele dvs. sunt afișate sub formă de listă, identificați citirea pe care doriți să o ștergeți și glisaţi spre stânga, va fi afișat coșul de reciclare pe font roșu. Faceți clic pe coș și confirmați faptul că doriți să efectuați ștergerea.
o Dacă datele dvs. sunt afișate sub formă de listă, identificați citirea pe care doriți să o ștergeți și glisaţi spre stânga, va fi afișat coșul de reciclare pe font roșu. Faceți clic pe coș și confirmați faptul că doriți să efectuați ștergerea.
Conectare/Cont
Pentru a vă informa în legătură cu actualizări importante de service și operațiuni de întreținere, OMRON connect necesită ca utilizatorii să își creeze un cont. Crearea unui cont nu oferă OMRON permisiunea de a stoca sau vizualiza datele dvs. privind sănătatea. OMRON connect nu va vinde niciodată datele dvs. la terțe părți și nu va partaja aceste date cu o altă entitate fără permisiunea dvs.
-
Deschideți aplicația OMRON connect US/CAN/EMEA pe telefon.
-
Din ecranul de conectare, apăsați pe „Get help signing in” (Obținere ajutor pentru conectare).
-
Introduceți adresa de e-mail pe care ați utilizat-o pentru a vă crea contul OMRON connect US/CAN/EMEA, apoi apăsați pe „Reset Password” (Resetare parolă).
-
Veți vedea un mesaj de confirmare pe ecranul „Check your email inbox for the link to reset your password reset link.” (Verificați inboxul de e-mail pentru linkul de resetare a parolei).
-
Accesați căsuța de e-mail asociată cu adresa de e-mail utilizată pentru contul dvs. OMRON connect US/CAN/EMEA. Apoi deschideți e-mailul de resetare a parolei OMRON connect US/CAN/EMEA.
-
În e-mailul de resetare a parolei, apăsați pe „here” (aici).
-
Introduceți parola nouă în câmpurile „New password” (Parolă nouă) și „Confirm password” (Confirmare parolă).
-
Apăsați butonul „Update password” (Actualizare parolă).
-
După finalizare, veți vedea mesajul „Password updated successfully” (Parola a fost actualizată cu succes).
-
Acum puteți să redeschideți aplicația OMRON connect US/CAN/EMEA și să navigați la ecranul de conectare și să utilizați parola nouă pentru a vă conecta.
Dacă nu aveți acces la această adresă de e-mail pentru a finaliza procesul de resetare sau dacă nu ați primit e-mailul de resetare a parolei, vă rugăm să ne contactați la support-omron.connect@eu.omron.com pentru asistență.
Securitatea datelor
Da. Am implementat măsuri de precauție rezonabile pentru a proteja informațiile pe care le colectăm împotriva pierderii, utilizării necorespunzătoare și accesului, dezvăluirii, modificării și distrugerii neautorizate.
Mai jos sunt câteva măsuri pentru a vă asigura că informațiile dvs. rămân în siguranță:
- Toate datele din serviciul cloud sunt transferate printr-o conexiune criptată, iar toate bazele noastre de date sunt criptate folosind algoritmi de securitate moderni.
- Implementăm procese și proceduri riguroase în OMRON Healthcare, cum ar fi instruirea și evaluarea periodică a măsurilor luate.
- Efectuăm în mod regulat teste de penetrare a securității pentru terți și audituri de cod. Astfel, ne asigurăm că orice probleme de securitate sunt rezolvate înainte ca acestea să apară și că datele sunt protejate corespunzător.
Vă încurajăm să luați măsuri pentru a vă proteja împotriva accesului neautorizat la parola, telefonul, dispozitivul mobil și computerul dvs., printre altele, prin deconectare după utilizarea unui computer sau dispozitiv partajat, prin alegerea unei parole puternice pe care nimeni altcineva nu o cunoaște sau nu o poate ghici cu ușurință și prin păstrarea confidențialității conectării și parolei.
Nu suntem responsabili pentru nicio parolă pierdută, furată sau compromisă, sau pentru nicio activitate din contul dvs. prin intermediul activității neautorizate cu parolă.
Nu, nu colectăm și nu salvăm detaliile cardului dvs. de credit.
Aplicația OMRON connect necesită permisiuni specifice. Vă rugăm să rețineți că nu trebuie să permiteți accesul la toate aceste permisiuni. Dacă doriți să examinați și/sau să dezactivați unele dintre aceste permisiuni, navigați la setările dispozitivului dvs. mobil.
Mai jos este o listă a permisiunilor necesare pentru aplicația OMRON connect și modul în care le utilizăm:
iOS | Android |
---|---|
1. Bluetooth: Este necesară permisiunea Bluetooth pentru a permite comunicarea cu monitoarele OMRON. | 1. Locație: Această permisiune este necesară pentru asocierea dispozitivelor prin Bluetooth, care funcționează prin identificarea dispozitivelor externe din apropiere printr-o funcție de scanare. Rețineți că aplicația OMRON connect nu urmărește și nu stochează informațiile despre locația dvs. |
2. Locație: Pentru a permite transferul de date de pe monitoarele OMRON, este necesară permisiunea locației. Pentru a asigura funcționalitatea tuturor serviciilor, vă recomandăm să alegeți „Always” în accesul locației. Rețineți că aplicația OMRON connect nu urmărește și nu stochează informațiile despre locația dvs. | |
3. Acces la Notificări de sistem: Pentru a vă actualiza cu statistici zilnice/săptămânale/lunare sau cu cele mai recente versiuni ale aplicației și funcții, este necesară permisiunea. |
Dacă asociați sau sincronizați monitorul cu un dispozitiv iOS/Android, este posibil să vi se solicite să porniți „serviciile de localizare”.
Dacă acordați aplicației OMRON connect permisiunea de a accesa locația dvs., monitorul dvs. se va putea sincroniza, dar locația dvs. nu va fi înregistrată sau urmărită de aplicația OMRON connect.
o Google solicită accesul la serviciile de localizare pentru a efectua comunicarea prin Bluetooth. Google și-a modificat cerințele de permisiune începând cu Android OS 6.0. Drept urmare, „permisiunea pentru locație” este necesară pentru a vă sincroniza monitoarele OMRON cu dispozitivul Android. Pentru mai multe informații, accesați linkul de mai jos.
o Pentru iOS, este necesară permisiunea de localizare pentru a asista funcționalitatea „iBeacon” a monitoarelor pentru tensiunea arterială OMRON. Cu această capacitate, rezultatele dvs. vor fi transferate în aplicație fără a deschide aplicația. Dacă refuzați serviciile de localizare, aplicația nu va putea sincroniza datele de pe monitor.
Monitorul de compoziție corporală (Viva)
o Monitorul de compoziție corporală OMRON cu Bluetooth® poate fi asociat cu până la 4 conturi diferite în același timp. Vă recomandăm să utilizați 1 telefon pentru fiecare cont pentru a evita problemele de sincronizare.
o Configurați manual NUMAI ora și data curente în Viva. NU configurați manual datele utilizatorului (data nașterii, înălțimea, sexul) în Viva - configurați-le în aplicația dvs. OMRON connect pentru a evita problemele cu atribuirea utilizatorilor.
o Fiecare utilizator trebuie să-și creeze propriul cont OMRON connect pe dispozitivul său mobil și să îl asocieze cu Viva.
o Asigurați-vă că fiecare utilizator selectează un număr de utilizator unic (Utilizator 1, Utilizator 2, Utilizator 3 sau Utilizator 4) la asociere. Numărul de utilizator selectat poate fi verificat în ecranul „Connected Devices”.
- Deschideți aplicația OMRON connect -> More-> Profile -> Connected Devices.
- Apăsați pe „Add new device” și alegeți categoria „Weight Scale” -> „Body Composition Monitor Viva”.
- Aplicația vă va cere să completați vârsta, înălțimea și sexul dvs. pentru a calcula corect IMC și alți indici.
- Setați-vă obiectivul.
- Activați Bluetooth® pe telefon și țineți apăsat butonul Bluetooth® de pe Viva până când va apărea un P intermitent pe ecranul Viva.
- Atribuiți utilizatorul 1, 2, 3, 4 în funcție de disponibilitate.
Dacă efectuați o citire înainte de a asocia Monitorul de compoziție corporală la dispozitivul dvs. inteligent, datele nu vor fi încărcate în aplicația OMRON connect. Mai întâi, trebuie să asociați monitorul cu dispozitivul inteligent pentru ca aplicația să colecteze și să rețină date.
Puteți schimba vârsta, înălțimea sau sexul atât în aplicație, cât și în Viva. În aplicație, accesați Profile-> Personal information. După efectuarea modificărilor, apăsați pe „Save”. În Monitorul de compoziție corporală, apăsați butonul cu o săgeată pentru a selecta modificarea. Pentru a confirma modificările, apăsați „Set”. Pentru a opri orice modificare la jumătate, apăsați butonul de pornire/oprire.
Puteți șterge datele dvs. din Monitorul de compoziție corporală (BCM). Rețineți că toate măsurătorile dvs. vor fi șterse atât din Monitorul de compoziție corporală, cât și din aplicația OMRON connect.
Pentru a salva datele dvs., descărcați un raport în formatul preferat (PDF, Excel, CSV).
Pentru a șterge datele, alegeți datele care trebuie șterse și apăsați butonul cu o săgeată pentru a selecta „DEL” -> apăsați „Set”. Când pe ecran apare „OK?” intermitent, apăsați din nou „Set”. Pentru a opri orice modificare la jumătate, apăsați butonul de pornire/oprire.
EKG: OMRON Complete
Perioada de probă de un an a Serviciului Premium începe odată ce adăugați (asociați) dispozitivul dvs. Complete în aplicația OMRON Connect. Puteți consulta secțiunea „Asociere” de pe pagina noastră de suport pentru a afta mai multe despre pași. Vă rugăm să luați la cunoștință că oferta este valabilă doar pentru utilizatorii care nu au folosit perioada de probă de 30 de zile pentru Serviciul Premium.
Dacă aveți orice întrebare, vă rugăm să ne contactați la support-omron.connect@eu.omron.com pentru asistență.
o Dacă o înregistrare EKG este întreruptă de un apel telefonic sau de o notificare prin e-mail, va trebui să o reînregistrați.
o Când înregistrați un EKG, nu rulați o aplicație care consumă excesiv resursele de calcul ale smartphone-ului, emite un sunet sau utilizează microfonul telefonului.
o Asigurați-vă că microfonul telefonului funcționează atunci când înregistrați un EKG.
o Asigurați-vă că monitorul EKG funcționează la înregistrarea unui EKG.
o Deoarece dispozitivul EKG transferă date prin ultrasunete, vă rugăm să vă asigurați că înregistrați un EKG în timp ce sunteți așezați într-un loc liniștit.
Datele dvs. EKG nu vor fi șterse la deconectare. Puteți șterge aplicația pentru a șterge toate datele.
OMRON Connect nu are limitări în ceea ce privește stocarea datelor. Cu toate acestea, EKG-urile stocate la nivel local ocupă spațiu pe telefon: fiecare rezultat EKG este de aproximativ 18 KB, iar limitările pot fi cauzate de memoria dispozitivului dvs.
Premium abonament
Funcții Premium din OMRON connect care vă vor oferi o imagine mai bună asupra sănătății dvs., inclusiv:
- Urmărirea medicamentelor. Această funcție vă va reaminti să luați medicamente și să indicați aderența dvs. în raportul premium consolidat.
- Statistici personalizate de sănătate. Acestea sunt mesaje zilnice, săptămânale sau lunare referitoare la sănătatea dvs., cu sfaturi.
- Raport consolidat superior. Acolo veți putea să verificați aderența la tratamentul medicamentos, să comparați măsurătorile și activitatea cu persoanele din aceeași grupă de vârstă și multe altele.
- Recompense. Veți primi cardurile cadou pentru acțiunile dvs. de sănătate (urmărirea tensiunii arteriale, a greutății, a tratamentului medicamentos etc.).
- Echipa de îngrijire. Această funcție vă va permite să împărtășiți măsurătorile dvs. cu familia, prietenii sau îngrijitorii. Aveți grijă de cei dragi.
Pentru a afla mai multe despre funcțiile Premium, vizitați pagina noastră.
Da, abonamentul pentru prima lună la OMRON connect Premium este GRATUIT. După 30 de zile veți fi taxat cu abonamentul lunar. Puteți să anulați abonamentul dvs. în orice moment. Dacă îl anulați înainte de sfârșitul perioadei de probă gratuită de 30 de zile, nu veți fi taxat. OMRON connect Premium costă 9,99 euro pe lună sau 79,99 euro pentru un an.
Puteți achiziționa un abonament navigând la Rewards și alegând oricare dintre opțiunile disponibile. Primele 30 de zile sunt gratuite, după care veți fi taxat pe baza abonamentului ales.
Toate punctele de recompensă sunt calculate zilnic. Ar trebui să vedeți punctele actualizate pentru recompensă în termen de 24 de ore.
Veți primi un e-mail cu codul de valorificare a cardului cadou de la noreply-healthcare-EMEA@omron.com pe adresa de e-mail asociată contului OMRON connect. Verificați: căsuța de e-mail și spam.
Nu, punctele dvs. de recompensă nu se vor schimba dacă ștergeți rezultatele.
Puteți citi statisticile din zilele, săptămânile sau lunile anterioare în secțiunea Insights. Atingeți butonul „more” și alegeți „Insights”.
Puteți dezactiva notificările referitoare la statistici navigând la More-> Profile (Profil) -> App settings (Setări aplicație) -> și oprind opțiunea „Notifications” (Notificări).
Da, puteți utiliza funcțiile premium din aplicație până la data de încheiere a abonamentului.
Nu, nu veți primi o rambursare la anularea abonamentului. Cu toate acestea, puteți continua să utilizați funcțiile premium din aplicație până la data de încheiere a abonamentului.
Consultați politicile de rambursare pentru IOS și Android.
IOS: https://support.apple.com/ro-ro/HT204084
Android: https://support.google.com/googleplay/answer/2479637?hl=ro
În situația de facturare, plățile vor apărea ca Apple sau Google.
Da, achiziția abonamentului dvs. actual va fi păstrată și puteți utiliza caracteristicile premium ale telefonului dvs. Android. Cu toate acestea, înainte de data de încheiere a abonamentului curent, asigurați-vă că anulați abonamentul în Apple App Store pentru a evita reînnoirea automată. După ce abonamentul curent de la Apple App Store este anulat, puteți face o achiziție nouă de pe telefonul Android și puteți continua să utilizați funcții premium. Toate datele despre medicamente, punctele de recompensă și rapoartele premium vor fi păstrate.
Da, achiziția abonamentului dvs. actual va fi păstrată și puteți utiliza caracteristicile premium ale telefonului dvs. iOS. Cu toate acestea, înainte de data de încheiere a abonamentului curent, asigurați-vă că anulați abonamentul în Magazinul Google Play pentru a evita reînnoirea automată. După ce abonamentul curent de la Google Play Store este anulat, puteți face o achiziție nouă de pe telefonul IOS d și puteți continua să utilizați funcții premium. Toate datele despre medicamente, punctele de recompensă și rapoartele premium vor fi păstrate.
Este posibil să puteți utiliza toate caracteristicile premium dacă dețineți un dispozitiv HeartGuide™. Te poți bucura de Premium timp de 12 luni.
Nu, abonamentul nu va fi anulat automat. Va trebui să anulați abonamentul din aplicația sau magazinul de aplicații înainte de a șterge aplicația OMRON connect sau de a solicita ștergerea contului OMRON connect.
Puteți anula planul de abonament din aplicație sau Appstore /Google Play Store.
Pentru a anula din aplicația OMRON connect:
- Deschide aplicația OMRON connect
- Accesați la Profile (Profil) -> Premium Features (Caracteristici premium)
- Apăsați pe butonul „Manage my subscription” (Gestionare abonament)
- În secțiunea „Cancel my subscription” (Anulare abonament), apasă pe butonul „Yes” (Da)
- În următoarea fereastră pop-up, apăsați pe butonul „Confirm” (Confirmare)
- Veți naviga la App Store sau la Magazinul Google. Localizați aplicația OMRON connect și anulați abonamentul
Pentru a anula din Appstore | Pentru a anula din Google Play Store |
---|---|
1. Deschideți App Store pe telefon | 1. Deschideți Play Store pe telefon |
2. Apăsați pe butonul „Profile” (Profil) din partea dreaptă sus | 2. Apăsați pe butonul More-> „Profile” (Profil) din partea dreaptă sus |
3. Apăsați pe „Subscriptions” (Abonamente) | 3. Apăsați „Payments $ Subscriptions” (Plăți și abonamente) |
4. Localizați aplicația OMRON connect și anulați abonamentul | 4. Apăsați pe „Subscriptions” (Abonamente) |
5. Localizați aplicația OMRON connect și anulați abonamentul | |
Dacă nu aveți acces la iPhone sau Mac, consultați linkul de mai jos despre cum să anulați abonamentul. | Dacă nu aveți acces la telefonul Android, consultați linkul de mai jos despre cum să anulați abonamentul. |
Compatibilitate cu alte aplicații
Pași pentru a activa alte aplicații în aplicația OMRON connect:
- În aplicație, accesați „Profile” (Profil).
- Apăsați „App settings” (Setări aplicație).
- În secțiunea „Share data with other apps” (Partajare date cu alte aplicații), apăsați pe „Apple Health/ Google Fit/ Samsung Health”.
- Apăsați pe „Link” (Asociere).
- Activați categoriile pe care doriți să le partajați.
- Urmați instrucțiunile de pe ecran pentru a vă conecta dacă este necesar.
- Apăsați „Allow” (Permite) sau „Done” (Finalizat).
Dacă ați permis aplicației OMRON Connect să partajeze și să primească date de la alte aplicații de sănătate de pe telefon, aplicația OMRON Connect va partaja și va primi următoarele date:
Datele pe care le partajează OMRON connect | Datele pe care le primește OMRON connect | |
---|---|---|
Apple Health | Citiri ale tensiunii arteriale, greutate, oxigen din sânge, activitate, temperature, ECG și somn | Activitate, greutate, oxigen din sânge, temperatură |
Google Fit | Citirile tensiunii arteriale, somn, activitate, greutate | Activitate |
Samsung Health | Citirile tensiunii arteriale, somn, activitate, greutate | Greutate |
Aplicația OMRON connect poate partaja datele dvs. cu Apple Health/Google Fit/Samsung Health numai atunci când aceste aplicații sunt activate în cadrul aplicației OMRON connect.
Probleme generale
Aplicația OMRON Connect vă ajută să vă controlați sănătatea:
o Acesta colectează și consolidează cu acuratețe datele de la dispozitivul OMRON și de la aplicația dvs. preferată de activitate (Apple Health, Google Fit, Samsung Health). Puteți să vă verificați datele, inclusiv tensiunea arterială, pulsul, grăsimea corporală, greutatea, nivelurile de activitate și multe altele într-un singur dispozitiv inteligent.
o Tabloul de bord ușor de urmărit din OMRON Connect vă ajută să înțelegeți măsurătorile și să vedeți tendințele din datele dvs.
o În cadrul OMRON Connect puteți crea și partaja rapoarte cu datele dvs. de sănătate cu profesioniștii din domeniul sănătății sau cu îngrijitorii dvs.
o În cadrul abonamentului Premium puteți urmări respectarea administrării medicamentelor, puteți primi recompense pentru acțiunile dumneavoastră de sănătate și puteți primi informații personalizate despre sănătatea dumneavoastră.
Aplicația OMRON Connect este acceptată în Europa, Orientul Mijlociu (cu excepția Iranului), Asia, SUA și Canada. Nu veți putea descărca aplicația din alte țări.
Monitoare de tensiune arterială pentru brațul superior
EVOLV
M7 Intelli IT / X7 Smart
M4 Intelli IT / X4 Smart
M2 Intelli IT / X2 Smart
Monitoare de tensiune arterială pentru încheietura mâinii
NightView
RS7 Intelli IT
RS3 Intelli IT
OMRON Complete
Cântare
VIVA
HN300T2 Intelli IT
HeartGuide
Termometru inteligent Eco Temp Intelli IT
Oximetru P300 Intelli I
o iOS 12 și versiunile superioare.
o Android 9 și versiunile superioare.
Rețineți că, dacă un smartphone a fost achiziționat în afara UE, este posibil să nu fie compatibil cu aplicația OMRON connect.
Aplicația noastră mobilă este disponibilă GRATUIT. Există o taxă, dacă doriți să vă abonați la serviciul Premium, care oferă o urmărire îmbunătățită a medicamentelor, statistici personalizate, recompense pentru stil de viață sănătos și multe altele.
Pentru a obține mai multe informații despre abonamentul Premium, vizitați site-ul nostru web.
Puteți exporta datele dvs. din secțiunea Istoric a aplicației. Pentru a face acest lucru, urmați pașii de mai jos:
- Apăsați pe fila History (Istoric) din partea inferioară a ecranului.
- Apăsați pe pictograma Partajare afișată în partea din dreapta sus a ecranului.
- Selectați tipul de date pe care doriți să le partajați.
- Selectați intervalul de date pentru care doriți să partajați citirile.
- Selectați formatul de care aveți nevoie, Excel, PDF sau CSV.
- Selectați „Raport prin e-mail”.
- Aveți posibilitatea să trimiteți rapoarte Premium altor persoane. După ce alegeți „Raport prin e-mail” introduceți adresa de e-mail și nota (dacă este necesar).
- Atingeți butonul Send (Trimitere) pentru a partaja raportul.
Pentru a vă asigura că notificările sunt primite, asigurați-vă că:
- „Notifications” (Notificări) sunt activate în Profile (Profil) -> App settings (Setări aplicație) în aplicație.
- Notificările sunt permise de setările de pe telefon:
o Accesați Settings (Setări) de pe dispozitivul dvs. inteligent
o Selectați aplicația „OMRON connect”
o Asigurați-vă că notificările sunt pornite
- Descărcați OMRON Connect din Appstore (iOS) sau Google Play Store (Android).
- Conectați-vă cu datele dvs. de conectare.
- Asociați din nou dispozitivul urmând instrucțiunile din aplicație:
Atingeți butonul „More” (Mai multe) -> Accesați Profile (Profil) -> Connected devices (Dispozitive conectate) -> Atingeți „Add new device” (Adăugare dispozitiv nou).
Rezultatele dvs. sunt transferate de la dispozitivele OMRON la OMRON Connect prin Bluetooth, puteți sincroniza datele atunci când nu sunteți conectat la internet. Cu toate acestea, conectarea la internet va face o copie de rezervă a datelor dvs. în Cloud (dacă ați fost de acord cu utilizarea acesteia). Dacă aplicația este ștearsă înainte de conectarea la internet, datele stocate pe telefon vor fi pierdute.
Dacă aplicația se blochează sau se blochează în timp ce utilizați anumite funcții, încercați să o închideți și să o lansați din nou. Dacă problema persistă, contactați-ne la support.omron.connect@omron.com pentru asistență.
În prezent, nu puteți schimba adresa de e-mail a contului în aplicație.
Da, dar dacă utilizați funcțiile de economisire a energiei, serviciile de localizare pot fi dezactivate automat atunci când bateria se descarcă. Ar trebui să puteți configura și sincroniza în mod normal după ce încărcați telefonul.
- Apăsați pe fila Profile (Profil) din partea inferioară a ecranului.
- Apăsați pe pictograma setări cont afișată în partea din dreapta sus a ecranului.
- Selectați opțiunea de ștergere a contului.
Dacă sunteți un utilizator premium cu abonamente active, asigurați-vă că anulați planul de abonament pentru a evita plata automată la fiecare reînnoire. Pentru anulare, trebuie să vizitați App Store sau Magazinul Google Play pentru a anula abonamentul.
Contactaţi echipa noastră de asistență.