Abonament premium „OMRON connect”
Perspective mai bogate. Caracteristici exclusive. O inimă mai sănătoasă.
Începeți perioada de probă gratuităCaracteristici „Premium” exclusive
Noile caracteristici „Premium” și perspective personalizate vă pun la dispoziție o imagine completă privind starea dvs. de sănătate. Acestea vă permit să îmbrățișați cu încredere un stil de viață benefic pentru inima dvs. și vă ajută să aveți conversații mai eficiente cu echipa dvs. medicală.
Mementouri și monitorizarea medicației
Administrarea medicației conform recomandărilor medicului este importantă pentru a vă menține tensiunea arterială într-un interval sănătos. Monitorizarea medicației și mementourile zilnice cu privire la aceasta vă ajută să vă administrați medicamentele la timp și să dezvoltați obiceiuri mai sănătoase.
Perspective personalizare privind sănătatea
Totul se rezumă la dvs. Perspectivele zilnice, săptămânale și lunare despre cele mai importante măsurători privind sănătatea dvs. vă ajută să faceți ceea ce este bine pentru inima dvs.
Raportare consolidată superioară
Accesați rapoarte precise, ușor de înțeles, care integrează măsurătorile dvs. și care pot fi partajate automat cu echipa medicală și cu persoanele dragi. Veți vizualiza o imagine completă a stării dvs. de sănătate, alături de cele mai importante măsurători, inclusiv tensiunea arterială, activitatea fizică și medicația.
Acționați și câștigați recompense!
Primiți recompense pentru că faceți ceea ce este bine pentru inima dvs. Prin monitorizarea tensiunii arteriale, prin menținerea unei greutăți sănătoase, prin administrarea medicației conform prescripției și prin efectuarea de activități fizice veți acumula puncte care pot fi valorificate pentru carduri cadou. Răsfățați-vă, meritați.
Înscrieți-vă acum, prima lună este gratuită
Vedeți imaginea de ansamblu dintr-o privire
Vă oferă dvs. și echipei dvs. medicale un dosar precis și un istoric complet, pentru mai mult control, mai multă încredere și pentru o inimă mai sănătoasă. Rapoarte ușor de urmărit care integrează datele care contează cel mai mult. Urmărirea medicației și monitorizarea inimii, pentru liniștea dvs. sufletească. Perspective zilnice, săptămânale și lunare privind datele dvs., care încurajează obiceiurile sănătoase.
Primiți recompense pentru un stil de viață sănătosPrimiți recompense pentru un stil de viață sănătos
Începeți să adunați „Health Rewards” atunci când vă înregistrați pentru abonamentul „Premium”. Câștigați puncte atunci când completați activități sănătoase și urmăriți-le în aplicația dvs. Punctele vă vor fi creditate atunci când vă sincronizați dispozitivul. Fiecare 50.000 de puncte pot fi valorificate pentru un card cadou în valoare de 5 GBP. Aflați mai jos cum puteți câștiga puncte.
Întrebări frecvente
Perioada de probă de un an a Serviciului Premium începe odată ce adăugați (asociați) dispozitivul dvs. Complete în aplicația OMRON Connect. Puteți consulta secțiunea „Asociere” de pe pagina noastră de suport pentru a afta mai multe despre pași. Vă rugăm să luați la cunoștință că oferta este valabilă doar pentru utilizatorii care nu au folosit perioada de probă de 30 de zile pentru Serviciul Premium.
Dacă aveți orice întrebare, vă rugăm să ne contactați la support-omron.connect@eu.omron.com pentru asistență.
Da, prima lună a abonamentului dvs. „Premium” este gratuită, apoi plătiți numai 79,99 EUR pentru planul anual.
Prima lună a abonamentului dvs. „OMRON connect” este gratuită. După 30 de zile, vi se va debita suma pentru abonamentul lunar. Sunteți liber(ă) să anulați abonamentul în orice moment. Dacă anulați abonamentul înainte de finalul perioadei gratuite de 30 de zile, nu veți fi taxat(ă).
„OMRON connect Premium” costă 9,99 EUR pe lună sau 79,99 EUR pe an și include detectare gratuită a fibrilației atriale realizată de CardioSignal; raportare consolidată automată; urmărirea medicației; perspective personalizate și „Health Rewards” – care vă ajută să aveți și mai multă grijă de inima dvs.
Acesta este reînnoit automat, îl puteți anula în orice moment. Dacă îl anulați, veți avea acces la caracteristicile „Premium” până la finalul perioadei abonamentului. Pentru a anula abonamentul, accesați magazinul dvs. de aplicații.
● Cum pot anula abonamentul pe Android?
-
Deschideți aplicația Google Play
-
În dreapta sus, apăsați pe pictograma de profil.
-
Apăsați pe „Plăți și abonamente” și apoi apăsați pe „Abonamente”.
-
Selectați abonamentul pe care doriți să îl anulați.
-
Apăsați pe „Anulare abonament”.
Important: Atunci când dezinstalați aplicația, abonamentul dvs. nu va fi anulat.
Doriți explicații suplimentare? Navigați la Asistență Google Anulare abonament.
Sfat: Dacă aveți un abonament pentru o aplicație, iar aplicația este eliminată din Google Play, abonamentul dvs. viitor va fi anulat. Costurile abonamentelor dvs. din trecut nu vor fi rambursate.
● Cum pot anula abonamentul pe iOS Apple?
-
Deschideți aplicația „Setări”
-
Apăsați pe numele dvs.
-
Apăsați pe „Abonamente”
-
Apăsați pe abonamentul pe care doriți să îl gestionați. Nu găsiți abonamentul pe care îl căutați?
-
Apăsați pe „Anulare abonament”. (Sau dacă doriți să anulați Apple One, dar să păstrați unele abonamente, apăsați pe „Alegeți servicii individuale”.) Dacă nu găsiți butonul Anulare, abonamentul este deja anulat și nu se va reînnoi.
Doriți explicații suplimentare? Accesați https://support.apple.com/en-us/HT202039