Contactaţi echipa noastră de asistență.
iOS
|
Android |
1. Eliminați dispozitivul OMRON din setările Bluetooth de pe dispozitivul inteligent
|
1. Eliminați dispozitivul OMRON din setările Bluetooth de pe dispozitivul inteligent o Deschideți Settings (Setări) -> Connections (Conexiuni) o Apăsați pe setarea „Bluetooth” o Apăsați pictograma „Roată dințată” pentru a întrerupe asocierea dispozitivului OMRON o Alegeți butonul „Unpair” (Anulare asociere) din colțul din dreapta jos
2. Adăugați un dispozitiv nou în aplicația OMRON connect. Deschideți aplicația OMRON connect -> Profile (Profil) -> Connected Devices (Dispozitive conectate) și apăsați „Add new device” (Adăugare dispozitiv nou) -> Alegeți dispozitivul pe care doriți să îl asociați
3. Asociați dispozitivul OMRON cu aplicația Urmați instrucțiunile de asociere din aplicație.
OBSERVAȚIE: Dacă nu puteți găsi setările Bluetooth pe dispozitivul inteligent, vă rugăm să consultați furnizorul smartphone-ului pentru a localiza setările Bluetooth pe dispozitivul inteligent.
|
o Modul „P” este cunoscut sub numele de modul „Asociere”. Puteți pune monitorul de tensiune arterială în modul de asociere prin apăsarea butonului de transfer (Bluetooth sau Transfer) timp de 3-5 secunde. Veți vedea un „P” intermitent pe monitor.
o Modul „O” este cunoscut sub numele de modul „Transfer” sau „Sincronizare”. Puteți pune monitorul de tensiune arterială în modul de transfer prin apăsarea butonului de transfer (Bluetooth sau Transfer) o dată. Veți vedea un „O” intermitent pe monitor.
Nu va fi necesar să asociați monitorul după înlocuirea bateriilor. Pentru a seta data și ora corecte pe monitor, urmați unul dintre pașii de mai jos:
o Puneți monitorul în modul de transfer apăsând butonul „Transfer” sau „Bluetooth” pe monitor. Veți vedea un „O” intermitent pe monitor. Lansați aplicația și atingeți pictograma Sincronizare din panoul de bord pentru a efectua o sincronizare manuală a monitorului cu aplicația. Dacă sincronizarea automată este pornită, sincronizarea va începe automat la lansarea aplicației.
o Puteți seta manual data și ora pe monitor. Consultați manualul de instrucțiuni despre modul de setare manuală a datei și orei pe monitor.
iOS
|
Android |
1. Asigurați-vă că funcția Autosync (Sincronizare automată) este activată pentru dispozitivul asociat. Acest lucru poate fi verificat apăsând pe semnul (...) –> Accesați Profile (Profil) → Accesați dispozitivele conectate → Verificați dacă funcția de sincronizare automată este activată. Astfel, aplicația sincronizează datele de pe dispozitivul de monitorizare la fiecare 3 minute. De asemenea, puteți deschide aplicația pentru a începe procesul de sincronizare.
2. Puteți transfera datele de pe monitor. Pentru a face acest lucru: o Apăsați butonul Start/Stop de pe monitorul tensiunii arteriale pentru a șterge ecranul monitorului o Apăsați pictograma Sincronizare din tabloul de bord al aplicației (aflat în colțul din dreapta sus) o Dacă sincronizarea continuă să eșueze, urmați pașii pentru a anula asocierea și a reasocia monitorul de tensiune arterială, așa cum este descris în întrebarea „Nu reușesc să asociez monitorul de tensiune arterială”. Reasocierea nu va șterge rezultatele înregistrate de pe monitor.
3. Activați permisiunea de localizare a OMRON connect. Pentru a informa aplicația OMRON connect că are permisiunea de a accesa locația(ile), accesați: Settings (Configurări) -> Privacy (Intimitate) -> Location Services (Servicii de localizare) -> Apăsați aplicația „OMRON connect” și activați Location (Localizare)
Observație: Calea exactă poate varia în funcție de dispozitivul inteligent și de versiunea de software de operare.
|
1. Asigurați-vă că funcția Autosync (Sincronizare automată) este activată pentru dispozitivul asociat. Acest lucru poate fi verificat apăsând pe semnul (...) –> Accesați Profile (Profil) → Accesați dispozitivele conectate → Verificați dacă funcția de sincronizare automată este activată. Astfel, aplicația sincronizează datele de pe dispozitivul de monitorizare la fiecare 3 minute. De asemenea, puteți deschide aplicația pentru a începe procesul de sincronizare.
2. Puteți transfera datele de pe monitor. Pentru a face acest lucru: o Apăsați butonul Start/Stop de pe monitorul tensiunii arteriale pentru a șterge ecranul monitorului o Apăsați pictograma Sincronizare din tabloul de bord al aplicației (aflat în colțul din dreapta sus) o Dacă sincronizarea continuă să eșueze, urmați pașii pentru a anula asocierea și a reasocia monitorul de tensiune arterială, așa cum este descris în întrebarea „Nu reușesc să asociez monitorul de tensiune arterială”. Reasocierea nu va șterge rezultatele înregistrate de pe monitor.
3. Activați permisiunea de localizare a OMRON connect. Pentru a informa aplicația OMRON connect că are permisiunea de a accesa locația(ile), accesați: Settings (Setări) -> Location (Localizare) -> App permissions (Permisiuni aplicații) -> Apăsați aplicația „OMRON connect” și activați Location (Localizare)
Observație: Calea exactă poate varia în funcție de dispozitivul inteligent și de versiunea de software de operare.
|
iOS
|
Android |
o Dacă aplicația OMRON connect v-a solicitat să activați serviciile de localizare și ați refuzat solicitarea, va trebui să activați serviciile de localizare pentru a vă sincroniza cu monitorul.
o Pentru a informa aplicația OMRON connect că are permisiunea de a accesa locația(ile), accesați:
Settings (Configurări) -> Privacy (Intimitate) -> Location Services (Servicii de localizare) -> Apăsați aplicația „OMRON connect” și activați Location (Localizare)
Observație: Calea exactă poate varia în funcție de dispozitivul inteligent și de versiunea sistemului de operare. |
o Dacă aplicația OMRON connect v-a solicitat să activați serviciile de localizare și ați refuzat solicitarea, va trebui să activați serviciile de localizare pentru a vă sincroniza cu monitorul.
o Pentru a informa aplicația OMRON connect că are permisiunea de a accesa locația(ile), accesați:
Settings (Setări) -> Location (Localizare) -> App permissions (Permisiuni aplicații) -> Apăsați aplicația „OMRON connect” și activați Location (Localizare)
Observație: Calea exactă poate varia în funcție de dispozitivul inteligent și de versiunea sistemului de operare.
|
Asigurați-vă că funcția de sincronizare automată este pornită în aplicație. Pentru a verifica, atingeți meniul plus (...) și accesați ecranul Profile (Profil) -> Connected Devices (Dispozitive conectate).
Pentru a opri sincronizarea automată în aplicație, atingeți meniul plus (...), accesați Profile (Profil) → Connected Devices (Dispozitive conectate). Fiecare dispozitiv va avea o opțiune pentru Auto Sync (Sincronizare automată). Trebuie doar să apăsați pe butonul „Off” (Oprire), pentru a opri sincronizarea automată.
Citirile sunt transferate în aplicație în 3 minute, în funcție de setările de permisiune pentru locație. Dacă acest proces nu este realizat cu succes, va trebui să reasociați dispozitivul.
Există două modalități de a vă recupera citirile șterse din aplicație:
1. Reasociați dispozitivul dvs. și sincronizați toate datele
În secțiunea „Dispozitive conectate” din Profil identificați dispozitivul dvs. și atingeți „Anulare asociere”. Apoi deschideți Setări pe dispozitivul inteligent și atingeți setarea „Bluetooth” pentru a accesa ecranul cu opțiuni Bluetooth. Găsiți dispozitivul dvs. și atingeți pictograma „i” (pentru IOS) sau pictograma Roată dințată (Android) pentru a uita dispozitivul. În continuare, asociați dispozitivul dvs. și atingeți „Sincronizare toate datele” de sub imaginea cu dispozitivul dvs. în ecranul „Dispozitive conectate”.
2. Adăugați manual citirea
Butonul pentru citire manuală este situat în partea de jos a ecranului, în fiecare secțiune.
Puteți transfera toate rezultatele dvs. atingând butonul „Sync all data” (Sincronizare toate datele) de sub monitorul asociat din ecranul „Connected Devices” (Dispozitive conectate). Cu toate acestea, datele deja transferate sau șterse din aplicație nu vor mai fi transferate din nou.
Nu, nu trebuie să vă deconectați din aplicație dacă transferul de date este în desfășurare. Trebuie să așteptați până procesul de transfer al datelor este finalizat.
Animația de sincronizare înseamnă că aplicația încearcă să transfere rezultate de pe monitor dacă funcția de sincronizare automată este pornită.
Dacă animația de sincronizare continuă să se rotească și nu se oprește nici după un minut (Dacă aveți doar un singur dispozitiv asociat. Acest timp de transfer poate depinde mai mult de numărul de dispozitive asociate cu aplicația), trebuie doar să închideți aplicația și să o lansați din nou. Alternativ, puteți dezactiva caracteristica Auto-Sync (Sincronizare automată) din ecranul „Connected Devices” (Dispozitive conectate).
Dacă doriți să ștergeți o citire, deschideți secțiunea „Istoric” și alegeți secțiunea din care doriți să ștergeți citirile dvs.
o Dacă datele dvs. sunt afișate sub formă de listă, identificați citirea pe care doriți să o ștergeți și glisaţi spre stânga, va fi afișat coșul de reciclare pe font roșu. Faceți clic pe coș și confirmați faptul că doriți să efectuați ștergerea.
o Dacă datele dvs. sunt afișate sub formă de listă, identificați citirea pe care doriți să o ștergeți și glisaţi spre stânga, va fi afișat coșul de reciclare pe font roșu. Faceți clic pe coș și confirmați faptul că doriți să efectuați ștergerea.
Pentru a vă informa în legătură cu actualizări importante de service și operațiuni de întreținere, OMRON connect necesită ca utilizatorii să își creeze un cont. Crearea unui cont nu oferă OMRON permisiunea de a stoca sau vizualiza datele dvs. privind sănătatea. OMRON connect nu va vinde niciodată datele dvs. la terțe părți și nu va partaja aceste date cu o altă entitate fără permisiunea dvs.
1. Deschideți aplicația OMRON connect US/CAN/EMEA pe telefon
2. Din ecranul de conectare, apăsați pe „Get help signing in” (Obținere ajutor pentru conectare).
3. Introduceți adresa de e-mail pe care ați utilizat-o pentru a vă crea contul OMRON connect US/CAN/EMEA, apoi apăsați pe „Reset Password” (Resetare parolă)
4. Veți vedea un mesaj de confirmare pe ecranul „Check your email inbox for the link to reset your password reset link.” (Verificați inboxul de e-mail pentru linkul de resetare a parolei.)
5. Accesați căsuța de e-mail asociată cu adresa de e-mail utilizată pentru contul dvs. OMRON connect US/CAN/EMEA. Apoi deschideți e-mailul de resetare a parolei OMRON connect US/CAN/EMEA.
6. În e-mailul de resetare a parolei, apăsați pe „here” (aici)
7. Introduceți parola nouă în câmpurile „New password” (Parolă nouă) și „Confirm password” (Confirmare parolă)
8. Apăsați butonul „Update password” (Actualizare parolă)
9. După finalizare, veți vedea mesajul „Password updated successfully” (Parola a fost actualizată cu succes).
10. Acum puteți să redeschideți aplicația OMRON connect US/CAN/EMEA și să navigați la ecranul de conectare și să utilizați parola nouă pentru a vă conecta
Dacă nu aveți acces la această adresă de e-mail pentru a finaliza procesul de resetare sau dacă nu ați primit e-mailul de resetare a parolei, vă rugăm să ne contactați la support-omron.connect@eu.omron.com pentru asistență.
Nu, aplicația OMRON connect US/CAN/EMEA este acceptată numai în SUA, Canada și EMEA. Nu veți putea descărca aplicația din alte țări.
iOS 10 și versiunile superioare
Android 7 și versiunile superioare
1. Reinstalați aplicația OMRON connect US/CAN/EMEA.
2. Conectați-vă cu datele dvs. de conectare.
3. Reasociați dispozitivul. Accesați ecranul Profile (Profil) -> Connected Devices (Dispozitive conectate).
Puteți exporta datele dvs. din secțiunea Istoric a aplicației. Pentru a face acest lucru, urmați pașii de mai jos:
a. Apăsați pe fila History (Istoric) din partea inferioară a ecranului
b. Apăsați pe pictograma Partajare afișată în partea din dreapta sus a ecranului
c. Dacă sunteți un utilizator de abonament la serviciu non-premium, apăsați Raport standard în ecranul următor
d. Selectați tipul de date pe care doriți să le partajați
e. Selectați intervalul de date pentru care doriți să partajați citirile
f. Selectați formatul de care aveți nevoie, Excel sau PDF
g. Selectați opțiunea Send to me (Trimitere la mine).
h. Dacă alegeți să trimiteți la o altă persoană, selectați opțiunea Send to Other (Trimitere la altcineva) și introduceți adresa de e-mail în câmpul E-mail address (Adresă de e-mail) afișat
i. Atingeți butonul Send (Trimitere) pentru a partaja raportul
Monitor de compoziție corporală (VIVA) și cântar cu Bluetooth®:
a. Monitorul de compoziție corporală și cântarul dvs. OMRON cu Bluetooth® pot fi asociate cu până la 4 conturi diferite (4 dispozitive mobile) în același timp
b. Fiecare utilizator trebuie să-și creeze propriul cont OMRON connect US/CAN/EMEA pe dispozitivul său mobil și să asocieze monitorul de compoziție corporală și cântarul
c. Asigurați-vă că fiecare utilizator selectează un utilizator unic (Utilizator 1, Utilizator 2, Utilizator 3 sau Utilizator 4) la asociere. Numărul de utilizator selectat poate fi verificat în ecranul „Connected Devices” (Dispozitive conectate).
d. Monitorul de compoziție corporală și cântarul acceptă, de asemenea, modul pentru vizitatori. Acest lucru permite vizitatorilor să se cântărească. Rezultatele invitaților nu vor fi transferate în aplicație
Observație: Consultați manualul de instrucțiuni pentru a verifica modul de înregistrare a unei citiri în modul pentru invitați.
Dacă aplicația se blochează sau se blochează în timp ce utilizați anumite funcții, încercați să o închideți și să o lansați din nou. Dacă problema persistă, contactați-ne la support-omron.connect@eu.omron.com pentru asistență.
a. Apăsați pe fila profil din partea inferioară a ecranului
b. Apăsați pe pictograma setări cont afișată în partea din dreapta sus a ecranului
c. Selectați opțiunea de ștergere a contului.
Dacă sunteți un utilizator premium cu abonamente active, asigurați-vă că anulați planul de abonament pentru a evita plata automată la fiecare reînnoire. Pentru anulare, trebuie să vizitați App Store sau Magazinul Google Play pentru a anula abonamentul.
o Dacă o înregistrare EKG este întreruptă de un apel telefonic sau de o notificare prin e-mail, va trebui să o reînregistrați.
o Când înregistrați un EKG, nu rulați o aplicație care consumă excesiv resursele de calcul ale smartphone-ului, emite un sunet sau utilizează microfonul telefonului.
o Asigurați-vă că microfonul telefonului funcționează atunci când înregistrați un EKG.
o Asigurați-vă că monitorul EKG funcționează la înregistrarea unui EKG.
o Deoarece dispozitivul EKG transferă date prin ultrasunete, vă rugăm să vă asigurați că înregistrați un EKG în timp ce sunteți așezați într-un loc liniștit.
Nu va fi necesar să asociați monitorul după înlocuirea bateriilor. Pentru a seta data și ora corecte pe monitor, urmați unul dintre pașii de mai jos:
a. Puneți monitorul în modul de transfer apăsând butonul „Transfer” sau „Bluetooth” sau „Clock” (Ceas) pe monitor. Veți vedea un „O” intermitent pe monitor. Lansați aplicația și atingeți pictograma Sincronizare din panoul de bord pentru a efectua o sincronizare manuală a monitorului cu aplicația. Dacă sincronizarea automată este pornită, sincronizarea va începe automat la lansarea aplicației.
b. Puteți seta manual data și ora pe monitor. Consultați manualul de instrucțiuni despre modul de setare manuală a datei și orei pe monitor.
Pentru aplicația OMRON connect US/CAN/EMEA pentru a partaja datele dvs. privind tensiunea arterială cu Apple Health/Google Fit/Samsung Health, Apple Health/Google Fit/Samsung Health trebuie să fie activat în aplicația OMRON connect.
Pași pentru a activa Apple Health în aplicația OMRON Connect
1. În aplicație, accesați „Profile” (Profil)
2. Apăsați „App settings” (Setări aplicație)
3. În secțiunea „Share data with other apps” (Partajare date cu alte aplicații), apăsați pe „Apple Health”.
4. Apăsați pe „Link” (Asociere)
5. Activați categoriile pe care doriți să le partajați și atingeți „Allow” (Permiteți).
Pași pentru a activa Google Fit în aplicația OMRON Connect
1. În aplicație, accesați „Profile” (Profil)
2. Apăsați „App settings” (Setări aplicație)
3. În secțiunea „Share data with other apps” (Partajare date cu alte aplicații), apăsați pe „Google Fit”
4. Apăsați pe „Link” (Asociere)
5. Urmați instrucțiunile de pe ecran pentru a vă conecta
6. Apăsați „Allow” (Permite)
Pași pentru a activa Samsung Health în aplicația OMRON Connect
1. În aplicație, accesați „Profile” (Profil)
2. Apăsați „App settings” (Setări aplicație)
3. În secțiunea „Share data with other apps” (Partajare date cu alte aplicații), apăsați pe „Samsung Health”
4. Apăsați pe „Link” (Asociere)
5. Activați categoriile pe care doriți să le partajați
6. Urmați instrucțiunile de pe ecran pentru a vă conecta dacă vi se solicită
7. Apasă pe „Done” (Finalizat)
Rețineți că Google Fit și Samsung Health sunt disponibile numai pe telefoanele Android și nu pe iPhone.
Aplicația OMRON necesită permisiuni specifice.
Mai jos este o listă a permisiunilor necesare pentru aplicația OMRON iOS și modul în care le utilizăm:
1. Bluetooth: Este necesară permisiunea Bluetooth pentru a permite comunicarea cu monitoarele OMRON.
2. Locație: Pentru a permite transferul de date de pe monitoarele OMRON, dispozitivele iOS au utilizat funcționalitatea iBeacon de la Apple. Pentru a o utiliza, este necesară permisiunea de localizare.
3. Acces la cameră: Această permisiune este necesară deoarece aplicația vă permite să adăugați o fotografie de profil în contul dvs. Acest lucru este utilizat și atunci când adăugați imagini cu medicamente.
4. Acces la galeria foto: Această permisiune este necesară deoarece aplicația vă permite să adăugați o fotografie de profil în contul dvs. Acest lucru este utilizat și atunci când adăugați imagini cu medicamente.
5. Acces la notificarea de sistem: Această permisiune este necesară dacă utilizați HeartGuide™ și trebuie să primiți o notificare pe HeartGuide™ atunci când telefonul dvs. primește un SMS, un apel sau un e-mail.
Mai jos este o listă a permisiunilor necesare pentru aplicația OMRON Android și modul în care le utilizăm:
1. Locație: Această permisiune este necesară pentru asocierea dispozitivelor prin Bluetooth, care funcționează prin identificarea dispozitivelor externe din apropiere printr-o funcție de scanare.
2. Fotografii/multimedia/fișiere: Această permisiune este necesară deoarece aplicația vă permite să adăugați o fotografie de profil în contul dvs. Deși multimedia și fișierele sunt de obicei grupate cu fotografiile de pe dispozitivul dvs. inteligent, nu vom utiliza multimedia și fișierele dvs.
3. Contacte: Această permisiune este necesară dacă utilizați HeartGuide™ pentru a afișa numele persoanei de contact pe HeartGuide™ atunci când cineva sună sau trimite mesaje.
4. Apeluri telefonice: Această permisiune este necesară dacă utilizați HeartGuide™ pentru a trimite notificări de apel către HeartGuide™.
5. SMS: Această permisiune este necesară dacă utilizați HeartGuide™ pentru a citi și a primi notificări prin mesaje text (SMS) către HeartGuide™.
Vă rugăm să rețineți că nu trebuie să permiteți accesul la aceste permisiuni. Dacă doriți să examinați și/sau să dezactivați unele dintre aceste permisiuni, navigați la setările dispozitivului dvs. mobil.
Rețineți că OMRON connect US/CAN/EMEA nu urmărește și nu stochează informațiile despre locația dvs.
Dacă asociați sau sincronizați monitorul cu un dispozitiv iOS/Android, este posibil să vi se solicite să porniți „serviciile de localizare”.
Google solicită accesul la serviciile de localizare pentru a efectua comunicarea prin Bluetooth. Google și-a modificat cerințele de permisiune începând cu Android OS 6.0. Drept urmare, „permisiunea pentru locație” este necesară pentru a vă sincroniza monitoarele OMRON cu dispozitivul Android.
Pentru mai multe informații, accesați linkul de mai jos:
https://developer.android.com/about/versions/marshmallow/android-6.0-changes.html#behavior-hardware-id
Pentru iOS, este necesară permisiunea de localizare pentru a asista funcționalitatea „iBeacon” a monitoarelor pentru tensiunea arterială OMRON. Cu această capacitate, rezultatele dvs. vor fi transferate în aplicație fără a deschide aplicația. Dacă refuzați serviciile de localizare, aplicația nu va putea sincroniza datele de pe monitor.
Aplicația OMRON connect US/CAN/EMEA necesită ca opțiunea serviciilor de localizare de pe telefonul dvs. să fie pornită pentru a efectua scanările Bluetooth cu energie scăzută necesare pentru sincronizarea monitoarelor.
Google a adăugat cerința de permisiune pentru locație pentru a atenua îngrijorările legate de faptul că semnalizatoarele Bluetooth pot fi utilizate pentru a urmări locația dvs. fără permisiunea dvs. în timpul unei scanări Bluetooth cu energie redusă, cum ar fi scanarea necesară pentru sincronizarea monitoarelor. Dacă acordați aplicației OMRON connect US/CAN/EMEA permisiunea de a accesa locația dvs., monitorul dvs. se va putea sincroniza, dar locația dvs. nu va fi înregistrată sau urmărită de aplicația OMRON connect US/CAN/EMEA.
Pentru mai multe informații despre tehnologia Bluetooth, vizitați site-ul web al Grupului de interese speciale Bluetooth la bluetooth.com.
Pentru detalii despre cerințele de permisiune Google, consultați documentul Modificări Android 6.0 de la Google:
https://developer.android.com/about/versions/marshmallow/android-6.0-changes.html#behavior-hardware-id
Veți primi codul de valorificare al cardului cadou de la noreply-healthcare-EMEA@omron.com
Puteți anula planul de abonament din aplicație sau Appstore /Magazinul Google Play.
Pentru a anula din aplicația OMRON connect US/CAN/EMEA:
a. Deschide aplicația OMRON connect US/CAN/EMEA
b. Accesați la Profile (Profil) -> Premium Features (Caracteristici premium)
c. Apăsați pe butonul „Manage my subscription” (Gestionare abonament)
d. În secțiunea „Cancel my subscription” (Anulare abonament), apasă pe butonul „Yes” (Da)
e. În următoarea fereastră pop-up, apăsați pe butonul „Confirm” (Confirmare)
f. Veți naviga la App Store sau la Magazinul Google. Localizați aplicația OMRON connect US/CAN/EMEA și anulați abonamentul
Pentru a anula din Appstore:
iOS:
a. Deschideți „App Store” pe telefon
b. Apăsați pe butonul „Profile” (Profil) din partea dreaptă sus
c. Apăsați pe „Subscriptions” (Abonamente)
d. Localizați aplicația OMRON connect US/CAN/EMEA și anulați abonamentul
Dacă nu aveți acces la iPhone sau Mac, consultați linkul de mai jos despre cum să anulați abonamentul:
https://support.apple.com/en-us/HT202039
Pentru a anula din Magazinul Google Play:
Android:
a. Deschideți „Magazin Play” pe telefon
b. Apăsați pe butonul „Profile” (Profil) din partea dreaptă sus
c. Apăsați „Payments $ Subscriptions” (Plăți și abonamente)
d. Apăsați pe „Subscriptions” (Abonamente)
e. Localizați aplicația OMRON connect US/CAN/EMEA și anulați abonamentul
Dacă nu aveți acces la telefonul Android, consultați linkul de mai jos despre cum să anulați abonamentul:
https://support.google.com/googleplay/answer/7018481
Consultați politicile de rambursare pentru Apple și Google.
Apple: https://support.apple.com/en-us/HT204084
Android: https://support.google.com/googleplay/answer/2479637?hl=en
Pentru a vă asigura că notificările sunt primite, asigurați-vă că:
„Notifications” (Notificări) sunt activate în Profile (Profil) -> App settings (Setări aplicație) în aplicație. Pentru a face acest lucru:
iOS:
1. Accesați Settings (Setări) de pe dispozitivul dvs. inteligent
2. Selectați aplicația „OMRON connect”
3. Asigurați-vă că notificările sunt pornite
Android:
1. Accesați Settings (Setări) de pe dispozitivul dvs. inteligent
2. Asigurați-vă că notificarea pentru aplicația „OMRON connect” este pornită
3. Apăsați „OMRON connect”. Asigurați-vă că notificările sunt pornite