Bun venit la asistența clienți - România
WheezeScan și Asthma Diary
- Verificați dacă smartphone-ul dumneavoastră este un dispozitiv compatibil.
- Verificați dacă Bluetooth este activat pe smartphone-ul dumneavoastră.
- Verificați dacă setarea „Location information” (Informații despre locație) este activată pe smartphone-ul dumneavoastră.
- Verificați dacă smartphone-ul dumneavoastră nu este în modul avion.
- Aduceți dispozitivul și smartphone-ul la o distanță de 5 metri unul de celălalt pentru a activa comunicarea prin Bluetooth.
- Deschideți meniul „Device Synced” (Dispozitiv sincronizat) din Settings (Setări) și atingeți butonul „+ Add New Device” (+ Adăugați dispozitiv nou).
- Apăsați butonul BLE din partea dreaptă a dispozitivului WheezeScan timp de 2 secunde.
- Se va auzi un bip o dată, iar butonul BLE va lumina intermitent cu alb. Comunicarea cu dispozitivul WheezeScan va începe.
- Aprobați mesajul „Pairing request” (Solicitare de asociere) afișat pe smartphone-ul dumneavoastră.
- Asocierea este finalizată imediat ce se afișează „SUCCEEDED” (Reușit).
Când creați un cont, vă puteți stoca datele pe serverul cloud. Puteți restabili datele pentru care s-a făcut o copie de rezervă pe un alt dispozitiv, conectându-vă la contul pe care l-ați creat pe acel dispozitiv.
Pentru detalii despre copia de rezervă a smartphone-ului dumneavoastră, consultați pagina de asistență Apple dacă sunteți utilizator iPhone și pagina de asistență Google dacă sunteți utilizator Android.
Dacă v-ați conectat vreodată folosind acest dispozitiv, acesta este afișat în informațiile despre utilizatorul aplicației.
Dacă nu v-ați conectat niciodată utilizând acest dispozitiv, din păcate nu este posibil să accesați cloud. Vă rugăm să acceptați scuzele noastre și să înțelegeți că această regulă are scopul de a proteja securitatea utilizatorilor.
- Numele pacientului
- Informații despre dispozitivele înregistrate
- Informații despre medicamente
- Lista de măsurători ale respirației șuierătoare
- Înregistrări introduse manual ale simptomelor
- Înregistrări privind administrarea medicamentelor
Se poate să nu fi fost posibilă comunicarea corectă pentru asociere. Reporniți smartphone-ul și ștergeți informațiile de asociere de pe iPhone. Vizitați Device Synced (Dispozitiv sincronizat) în Settings (Setări) și încercați din nou.
1. Ștergeți informațiile de asociere a dispozitivului rămase în iPhone.
- Atingeți „Bluetooth” pe ecranul de setări al dispozitivului iPhone pentru a deschide ecranul de setări Bluetooth.
- Atingeți pictograma „i” pentru dispozitivul pentru care doriți să anulați asocierea.
- Repetați de mai multe ori dacă doriți să ștergeți informațiile de asociere pentru mai multe dispozitive Bluetooth.
Notă: Dacă Bluetooth este dezactivat, atingeți pentru a activa Bluetooth. Aveți grijă să nu ștergeți din greșeală alte dispozitive.
- Atingeți „Cancel device registration” (Anulați înregistrarea dispozitivului) pentru a finaliza ștergerea informațiilor de asociere.
2. Apoi, puneți în funcțiune dispozitivul WheezeScan.
- Apăsați butonul BLE din partea dreaptă a dispozitivului WheezeScan timp de 2 secunde
- Se va auzi un bip o dată, iar butonul BLE va lumina intermitent cu alb. Comunicarea cu dispozitivul WheezeScan va începe.
3. Verificați ecranul OMRON Asthma Diary de pe smartphone-ul dumneavoastră.
- Deschideți meniul „Device Synced” (Dispozitiv sincronizat) din Settings (Setări) și atingeți butonul „+ Add New Device” (+ Adăugați dispozitiv nou).
- Aprobați mesajul „Pairing request” (Solicitare de asociere) afișat pe smartphone-ul dumneavoastră.
- Asocierea este finalizată imediat ce se afișează „SUCCEEDED” (Reușit).
- Vă puteți conecta numai folosind numele de utilizator înregistrat. Asigurați-vă că vă conectați folosind numele de utilizator înregistrat.
- Dacă partajați același cont cloud pe două sau mai multe smartphone-uri, nu vă veți putea conecta pe niciunul dintre smartphone-uri dacă vă ștergeți contul de pe oricare dintre smartphone-urile dumneavoastră.
- Dacă v-ați șters contul și acest mesaj este afișat pe fiecare smartphone, ștergeți temporar contul din informațiile despre utilizator din meniu.
- Apoi creați un alt cont pentru a utiliza cloudul sau conectați-vă cu un nume de cont și o parolă nou create.
- Verificați din nou dacă numele de utilizator, adresa de e-mail și parola sunt corecte.
- Verificați starea conexiunii smartphone-ului și încercați din nou.
- Când creați un cont, vă puteți stoca datele aplicației pe serverul cloud.
- Stocarea datelor pe serverul cloud vă permite să vă recuperați datele chiar dacă aplicația este ștearsă de pe smartphone.
- Puteți crea un cont din meniul Account (Cont) din Settings (Setări).
- Informații despre setările mementourilor
- Informații despre profilul pacientului
Verificați următoarele aspecte și încercați să transferați din nou datele.
Cum să utilizați dispozitivul dumneavoastră
- Aduceți dispozitivul și smartphone-ul la o distanță de 5 metri unul de celălalt pentru a activa comunicarea prin Bluetooth.
- Dacă dispozitivul dumneavoastră are o funcție pentru pornirea și dezactivarea Bluetooth, verificați dacă acesta este pornit. Consultați manualul dispozitivului pentru modul de utilizare a dispozitivului.
- Este posibil să puteți transfera date după dezactivarea și repornirea funcției Bluetooth în setările smartphone-ului dumneavoastră.
- Este posibil să puteți transfera date după repornirea smartphone-ului.
Notă: Este posibil ca datele măsurate înainte de înregistrarea dispozitivului și datele măsurate fără asociere după înlocuirea bateriei să nu fie transferate pe smartphone-ul dumneavoastră.
Puteți configura, edita și șterge notificările de memento pentru medicamente la orele care vă convin. Verificați următoarele.
Verificați din nou dacă au fost setate mementouri de medicamente în aplicație.
- Puteți verifica informațiile care au fost setate pentru „Daily medication” (Medicamente zilnice) în ecranul „Add daily diary entries” (Adăugați intrări zilnice în jurnal). Dacă nu sunt setate mementouri, puteți înregistra mementouri noi din meniul „Notification” (Notificare) din „Settings” (Setări).
- Puteți verifica setările de notificare din meniul „Notification” (Notificare) din „Settings” (Setări).
Note:
- Configurați mementouri pe fiecare dintre smartphone-urile dumneavoastră. Setările mele nu se salvează în cloud.
- Ecranul de setări de memento a fost afișat la ora stabilită pentru memento? Notificările nu sunt afișate când este afișat ecranul de setări de memento. De asemenea, acestea nu vor fi afișate mai târziu.
Verificați setările de notificări ale smartphone-ului.
- Verificați dacă setările dumneavoastră pentru primirea notificărilor din aplicația OMRON Asthma Diary nu sunt dezactivate. Pentru a primi notificări, trebuie să permiteți notificările din aplicația OMRON Asthma Diary. Activați „Permit notifications” (Permite notificări) în iPhone Settings (Setări iPhone) > Notifications (Notificări) > OMRON Asthma Diary app (Aplicația OMRON Asthma Diary).
- Verificați că nu sunteți în modul silențios și dacă volumul notificărilor este adecvat.
- Dacă dispozitivul dumneavoastră este setat să nu trimită notificări în modul de repaus, notificările nu vor fi afișate în modul de repaus.
Puteți șterge datele de pe dispozitivul WheezeScan utilizând următoarea procedură.
- Mai întâi, țineți apăsat butonul BLE, apoi apăsați butonul de alimentare și continuați să apăsați butonul BLE și butonul de alimentare timp de 5 secunde.
- LED-ul butonului de alimentare de pe dispozitivul WheezeScan va începe să lumineze intermitent, iar celelalte LED-uri se sting pe măsură ce dispozitivul intră în modul de confirmare a ștergerii datelor.
- În modul de confirmare a ștergerii datelor, luați degetul de pe butonul BLE și apoi apăsați din nou butonul BLE timp de 2 secunde.
- Ștergerea datelor va fi finalizată.
- Datele nu vor fi șterse dacă operațiunile sunt întrerupte în modul de confirmare a ștergerii datelor. Dacă se efectuează procedura de ștergere a datelor măsurate pentru dispozitivul WheezeScan, nu veți mai putea transfera sau verifica datele măsurate vechi folosind aplicația.
- Această procedură elimină asocierea dintre dispozitivul WheezeScan și smartphone.
- Ați făcut din nou clic pe linkul de înregistrare? Un e-mail de „Registration completion notification” (Notificare de finalizare a înregistrării) este trimis după finalizarea înregistrării, așa că verificați-vă căsuța de e-mail.
- V-ați schimbat adresa de e-mail înregistrată? Este posibil ca adresa de e-mail înregistrată în aplicație să nu se potrivească cu adresa de e-mail care a primit acest link. Deschideți aplicația și verificați adresa de e-mail înregistrată.
- Dacă pe ecranul principal al aplicației este afișat mesajul „Your email address has not been verified.” (Adresa dumneavoastră de e-mail nu a fost verificată), verificați dacă adresa dumneavoastră de e-mail înregistrată este corectă și trimiteți din nou e-mailul de înregistrare.
- Este corectă adresa de e-mail înregistrată? Dacă adresa de e-mail înregistrată nu este corectă, o puteți corecta din Menu (Meniu) > User information (Informații utilizator).
- A fost trimis automat în „folderul de spam”? Subiectul e-mailului este „[OMRON] Account registration procedure information” (Informații despre procedura de înregistrare a contului [OMRON]).
- Clientul dumneavoastră de e-mail este setat să primească e-mailuri de la „technical.support@eu.omron.com”? Dacă pe ecranul principal al aplicației este afișat mesajul „Your email address has not been verified.” (Adresa dumneavoastră de e-mail nu a fost verificată), verificați dacă adresa dumneavoastră de e-mail înregistrată este corectă și trimiteți din nou e-mailul de înregistrare.
Puteți șterge toate datele despre măsurători, informațiile înregistrate despre dispozitiv și informațiile despre utilizator păstrate în cloud prin ștergerea contului. Ștergeți din Delete account (Ștergeți contul) din meniul aplicației.
Notă: Datele stocate în aplicație trebuie șterse din cadrul aplicației.
Verificați următoarele aspecte și încercați să transferați din nou datele.
- Verificați dacă dispozitivul dumneavoastră iPhone este un dispozitiv compatibil.
- Dacă dispozitivul nu este înregistrat, înregistrați-l în setările OMRON Asthma Diary.
- Verificați dacă dispozitivul este pregătit să transfere date. Consultați „Ghidul rapid de referință” pentru modul de utilizare a dispozitivului.
- Verificați dacă setarea „Location information” (Informații despre locație) este activată pe smartphone-ul dumneavoastră.
Cum să utilizați dispozitivul dumneavoastră
- Aduceți dispozitivul și smartphone-ul la o distanță de 5 metri unul de celălalt pentru a activa comunicarea prin Bluetooth.
- Dacă dispozitivul dumneavoastră are o funcție pentru pornirea și dezactivarea Bluetooth, verificați dacă acesta este pornit. Consultați manualul dispozitivului pentru modul de utilizare a dispozitivului.
- Este posibil să puteți transfera date după dezactivarea și repornirea funcției Bluetooth în setările smartphone-ului dumneavoastră.
- Este posibil să puteți transfera date după repornirea smartphone-ului.
Notă: Este posibil ca datele măsurate înainte de înregistrarea dispozitivului și datele măsurate fără asociere după înlocuirea bateriei să nu fie transferate pe smartphone-ul dumneavoastră.
Este posibil ca ora setată pe dispozitiv să nu fie corectă din motive cum ar fi următoarele.
Transferarea datelor va seta ora smartphone-ului pe dispozitivul dumneavoastră.
Note:
- Efectuați din nou asocierea cu smartphone-ul după ce înlocuiți bateria dispozitivului.
- Informațiile legate de oră din corpul dispozitivului pot opri actualizarea dacă bateria este lăsată afară. Puneți la loc bateria imediat.
- Este posibil ca datele măsurate înainte de înregistrare și datele măsurate fără asociere după înlocuirea bateriei să nu fie transferate pe smartphone-ul dumneavoastră.
Puteți configura, edita și șterge notificările de memento pentru medicamente la orele care vă convin. Verificați următoarele.
Verificați din nou dacă au fost setate mementouri de medicamente în aplicație.
- Puteți verifica informațiile care au fost setate pentru „Daily medication” (Medicamente zilnice) în ecranul „Add daily diary entries” (Adăugați intrări zilnice în jurnal). Dacă nu sunt setate mementouri, puteți înregistra mementouri noi din meniul „Notification” (Notificare) din „Settings” (Setări).
- Puteți verifica setările de notificare din meniul „Notification” (Notificare) din „Settings” (Setări).
Note:
- Configurați mementouri pe fiecare dintre smartphone-urile dumneavoastră. Setările mele nu se salvează în cloud.
- Ecranul de setări de memento a fost afișat la ora stabilită pentru memento? Notificările nu sunt afișate când este afișat ecranul de setări de memento. De asemenea, acestea nu vor fi afișate mai târziu.
Verificați setările de notificări ale smartphone-ului. Notă: Dispunerea ecranului și numele meniurilor variază în funcție de modelul dispozitivului mobil și de versiunea sistemului de operare Android.
- Verificați dacă setarea de primire a notificărilor nu a fost dezactivată pe smartphone.
- Verificați dacă setările dumneavoastră pentru primirea notificărilor din aplicația OMRON Asthma Diary nu sunt dezactivate. Puteți verifica setările de notificare în funcție de aplicație din Android Settings (Setări Android) > Notifications (Notificări) > OMRON Asthma Diary.
- Dacă smartphone-ul dumneavoastră a fost setat să nu afișeze notificări pe ecranul de blocare, notificările nu vor fi afișate pe ecranul de blocare.
- Verificați că nu sunteți în modul silențios și dacă volumul notificărilor este adecvat.
- Dacă dispozitivul dumneavoastră este setat să nu trimită notificări în modul de repaus, notificările nu vor fi afișate în modul de repaus.
- Verificați dacă smartphone-ul dumneavoastră este un dispozitiv compatibil.
- Verificați dacă Bluetooth este activat pe smartphone-ul dumneavoastră.
- Verificați dacă setarea „Location information” (Informații despre locație) este activată pe smartphone-ul dumneavoastră.
- Verificați dacă smartphone-ul dumneavoastră nu este în modul avion.
- Aduceți dispozitivul și smartphone-ul la o distanță de 5 metri unul de celălalt pentru a activa comunicarea prin Bluetooth.
- Dacă dispozitivul dumneavoastră are o funcție pentru pornirea și dezactivarea Bluetooth, verificați dacă acesta este pornit.
- Este posibil să vă puteți înregistra dispozitivul după repornirea smartphone-ului.
OMRON Asthma Diary nu colectează informații despre locația utilizatorului, dar informațiile despre locație trebuie activate și accesul la informațiile despre locație din aplicație trebuie permis pentru dispozitivele care operează cu Android 6 și versiuni ulterioare, din cauza politicii Google.
Cum să activați informațiile despre locație Porniți ecranul Android „SETTINGS (SETĂRI) > Location information (Informații despre locație)”.
Cum să permiteți accesul la informații despre locație Selectați „Permitted” (Permis) pe ecranul „Settings (Setări) > Apps (Aplicații) > OMRON Asthma Diary” din Android și activați informațiile despre locație în ecranul deschis „App permissions” (Permisiuni aplicații)
- Accesați Settings (Setări) > Apps and Notifications (Aplicații și notificări) > OMRON Asthma Diary > App notifications (Notificări aplicații) și dezactivați notificările pe care doriți să le ascundeți.
- Dispunerea ecranului și numele meniurilor variază în funcție de modelul dispozitivului mobil și de versiunea sistemului de operare Android.
- Ascunderea notificărilor nu are niciun efect asupra funcției de transfer automat de date.
Informațiile despre procedura de înregistrare a contului au fost trimise. Verificați-vă căsuța de e-mail și finalizați înregistrarea.
Imediat ce înregistrarea va fi finalizată, mesajele de pe ecranul principal vor dispărea.
Dacă înregistrați o adresă de e-mail greșită, nu veți putea folosi următoarele funcții în mod corespunzător, așa că vă rugăm să verificați adresa de e-mail.
- Conectați-vă la contul OMRON connect
- Resetați parola
Da, o puteți salva pe serverul cloud. Pentru a salva o copie de rezervă, trebuie să creați un cont OMRON Connect. Când creați un cont, vă puteți stoca datele aplicației pe serverul cloud. Stocarea datelor pe serverul cloud vă permite să vă recuperați datele chiar dacă aplicația este ștearsă de pe smartphone. Puteți crea un cont din meniul Account (Cont) din Settings (Setări).
Următoarele date nu sunt stocate în cloud. Resetarea va fi necesară dacă ștergeți datele aplicației de pe smartphone. Informații despre setările mementourilor Informații despre profilul pacientului
Se poate să nu fi fost posibilă comunicarea corectă pentru asociere. Ștergeți informațiile de asociere a dispozitivului rămase în smartphone-ul dumneavoastră și parcurgeți din nou procedura de înregistrare a dispozitivului din „Device Synced” (Dispozitiv sincronizat) din Settings (Setări).
1. Ștergeți informațiile de asociere a dispozitivului rămase în smartphone.
-
Notă: Dispunerea ecranului și numele meniurilor variază în funcție de modelul smartphone-ului și de versiunea sistemului de operare Android.
- Deschideți ecranul „Settings” (Setări) din Android. -Atingeți „Bluetooth” pentru „Wireless and networks” (Wireless și rețele) în ecranul „Settings” (Setări) pentru a deschide ecranul de setări Bluetooth. -Atingeți butonul de setări pentru dispozitivul pentru care doriți să anulați asocierea. Repetați de mai multe ori dacă doriți să ștergeți informațiile de asociere pentru mai multe dispozitive Bluetooth.
Notă: Dacă Bluetooth este dezactivat, atingeți pentru a activa Bluetooth. Aveți grijă să nu ștergeți din greșeală alte dispozitive.
2. Apoi, puneți în funcțiune dispozitivul WheezeScan.
- Apăsați butonul BLE din partea dreaptă a dispozitivului WheezeScan timp de 2 secunde.
- Se va auzi un bip o dată, iar butonul BLE va lumina intermitent cu alb. Comunicarea cu dispozitivul WheezeScan va începe.
3. Verificați ecranul OMRON Asthma Diary de pe smartphone-ul dumneavoastră.
- Deschideți meniul „Device Synced” (Dispozitiv sincronizat) din Settings (Setări) și atingeți butonul „+ Add New Device” (+ Adăugați dispozitiv nou).
- Aprobați mesajul „Pairing request” (Solicitare de asociere) afișat pe smartphone-ul dumneavoastră.
- Asocierea este finalizată imediat ce se afișează „SUCCEEDED” (Reușit).